20 martie 2011

...*Timpurile Timpului*...

Te ascunzi în ritmuri ameţitoare, dar în acelaşi timp strigi disperat după ajutor. eşti paranoic, şi faci glume proaste. dansezi lasciv cu micul diavol, şi te laşi atât de tandru posedat. ai ajuns o creatură fără sentimente, curaj sau onoare. totuşi...
Deshide o carte, bea un martini, fă-mi un ceai şi citeşte-mi o poveste înainte de culcare.
 Şopteşte-mi uşor acel secret de la origini.
Te provoc să te redescoperi, să îţi sedezi globulele, astfel încât să ajungi în pragul extazului.
 evadează în necunoscut, traiește la unison. sfarmă-ți propriul orizont !
am ajuns ? căci am inventat tot ce era neschimbat..sau e doar un truc magic ?
Crezi că ai putea vreodată reţine câteva stele într-un borcan din sticlă, ca să le foloseşti pe post de becuri eco ?

Un comentariu:

  1. iluziile incomplete iti aduc lumea in starea primordiala ? esti oare in ipostaza unor trairi desupra lumii ? atunci inseamna ca esti intru devenire adica inspre miezul trairii...

    RăspundețiȘtergere