7 decembrie 2010

..Backspace..


- 1, 2 , 3 , 4...nu , hai din nou ! 1-2-3-4....4....5 ! gata! Sunt 5 ..

- Nu , eu văd 10

Stă mult prea aplecată spre traficul intens, sprijinită de  balustrada ruginită ce începu să scârţâie, vântul încâlcind tupeist părul ondulat. Îmi place să o văd la un pas de pericol... cu câtă eleganţă poate sfida gravitaţia. Încep să cred că nu e doar o simplă fiinţă umană  care-și încearcă norocul de fiecare dată când poate. 
Îmi aprind o tigară şi o privesc cum se roteşte uşor un jurul meu, cu privirea aia demonic de dulce...

- Au mai apărut două.

Fiecare celulă din corpul meu explodează, transformându-se în mii şi milioane de ace ce-mi înţeapă sever venele. Nu ştiu cum reușește să-mi invoce stările astea, însă ştiu cum o pot opri. Dar nu aici. Nu acum.
Privirile noastre se amestecă într'un ritm ameninţător, iar singurul lucru care îmi trece acum prin cap e cum să-mi readuc pulsul la nivelul normal. Ştia deja că știu asta. Trebui numa să o gândesc. 


- Bună neața.

4 comentarii:

  1. frate, nu ma mai pot abtine : i-al treilea post al tau in care gasesc aceeasi eroare grosolana (utilizarea mai-mult-decat-defectuoasa a infinitivului : oprii, fii etc.)

    in mod obisnuit nu-mi sta in fire sa fac gargara de-asta (la primele doua am zis ca deh, or fi mistypes si atat) ... da' daca tot te apuci sa-ti insiri gandurile pe-un blog (cu oarece pretentii literare), at least get your f*cking spelling right :)

    si nu, nu-s prof, si da, am scris postul asta din simpatie / ca incurajare pentru blog, nu ca sa fiu doar gigi contra

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1. recunosc că e plin de greșeli, only because i write what i "f*cking" feel. direct. de la sursă. fără corecturi. for god sake, e doar un blog (care nu are nici măcar 1000 de vizualizări) so why should i bother, when the only thing i wanna do - is write ?

      2. tu căutai greșeli de ai ajuns la a 5-a postare ?

      3. sincere mulțumiri pentru atenționare,intenția e bună, DAR se pare că limbajul tău are mai mult de suferit de pe urma anorexiei cunoașterii, decât "i"urile mele tastate în plus. :) * zis din simpatie *

      Ștergere
  2. Anonimule, iti apreciez perspicacitatea, iar limbajul "mai-mult-decat" elevat utilizat de tine, de exemplu "gargara" pentru exprimarea unor idei atat de marete mi-a alimentat initial intentia de a-ti scrie pt a te felicita. Insa, vezi tu, apoi mi-am dat seama ca esti acel tip de persoana care, fiind constienta de propriile lipsuri in ceea ce priveste exacerbarea emotiilor si expunerea ideilor, se consoleaza cu critica. In concluzie, incearca sa-ti expui si tu ideile efemere, promovand o cunoastere impecabila a gramaticii limbii romane si apoi iti vei da seama ca esenta, profunzimea fibrei intime a scriitorului este cea care conteaza. Pe viitor, incearca sa "f*cking" citesti numai ceea ce te satisface la nivelul detaliilor superflue si de suprafata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. woaw. trebuie să recunosc că magnitudinea mesajului mi-a distorsionat acut toate, dar absolut toate ideele preconcepute despre acest umil blog. sincere mulțumiri. :)

      Ștergere